Sunday, August 3, 2014

Summer Beauty Favs


*Превод на български най-долу*

Hello!




I finally decided to write a short (or not that short) post about my favourite cosmetics this summer. Most things in this post I've had since 2011 but I started using them more often just now. 




MAC Soft’n’gentle MSF

I got this highlighter in 2010 but I hadn't used it much. Not because I didn't like it but because I was obsessed with highlighters then and had others to use (which reminds me I have to make a post about highlighting and contouring products).
This highlighter is a bit more visible than I'd like but it's suitable for summer. It gives the face a nice 

sheen but doesn't make me look like I have dropped a pack of glitter on my face. It has a smooth buttery texture. I'm happy I rediscovered it in the summer because it looks quite nice in sunlight. The product is very pigmented so the 10 gram packaging will last me a long time.






MAC Peaches blush

I don't usually like blushers because I'm very pale and everything looks too brigth on me, but this blusher is really light and fresh. Peaches is a nice coral shade. I fell in love with it when I saw it in the MAC store in Soho. It's like it whispered to me: "Tanya, buy me, buy me, I'm the right shade for you!!" :D





MAC Naked Lunch

This is my favourite eyeshadow this month. It's a really soft pink shade.  It has a sligt sheen but doesn't attract attention and makes you look polished but natural.  I use it if I want neutral "no make-up" make-up. It looks great applied on the lid and combined with some matte brown shadow in the crease (MAC Espresso, for example). 





Wet’n’wild Color Icon Vanity 249 Palette

I mentioned this palette in my previous post. It's quite old, probably from 2010-2011, but I recently found it in some drawer. I had completely forgotten I had it. If I have to be honest..I'm really tempted to get more W'n'W palettes because they are affordable and good quality. But I'll restrain myself for now because I don't really need new shadows.  The colors are really easy to apply, they don't crumble and there is no fallout. They last well even with no base underneath. The matte beige in this palette is actually my all time favorite neutral shadow. I use it a lot because the color is flesh toned and makes blending other colors really easy. For me it's just like MAC Brule or Blanc Type and I actually like it more.
I don't know if you could call some of the shadows MAC dupes but they are definitely reminiscent of some MAC shades. The champagne highlighter reminds me of MAC Nylon e/s, the matte light brown - of Wedge, and the matte dark brown - of Handwritten. 






Sleek Pout Polish Powder Pink

Another old product but again really nice for the summer. I don't like using lipliners and lipsticks in the summer so I wear tinted lipbalms. This is a really nice pink shade that has SPF 15. I hate two things though: the bitter taste and the unhygienic packaging. I find the product taste really unpleasant so this must have been the reason I stopped using it before. I hate using my fingers to apply the product because I don't want to have to wipe them every time. I had to start using a wooden spatula to scoop out some product to apply it. This is the only way I can keep the product clean. The nice color makes up for this nuisance so I'll use it up. 





Revlon Lip Gloss Pink Pop

A bright colour that puts me in a good mood :)) It's a nice summery color. It's not sticky and it's relatively longlasting. I really like the packaging too because it's elegant and the wand applicator is nice. I have the nude version of this gloss too and it's really nice too. 


Till the next time!


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Здравейте!


Здравейте!
Днес реших най-после да напиша кратък (или не толкова кратък) пост за любимите ми неща това лято. Повечето неща в този пост имам от 2011та, но чак сега започнах да ги използвам по-сериозно и реших да ги спомена. 



MAC Soft’n’gentle MSF

Купих си този хайлайтър още 2010та, но го бях използвала много малко. Не защото не ми харесва, а по-скоро защото хайлайтърите тогава ми бяха особена слабост и имах доста други за използване (което ми напомня, че трябва да направя пост за хайлайтъри и контури).
Специално този хайлайтър е малко по-видим, отколкото бих желала, но е много подходящ за лятото. Озарява лицето без да стои сякаш имам изсипан брокат на лицето. Текстурата е много маслена и гладка. Определено е продукт, който се радвам, че преоткрих точно лятото, защото на слънце изглежда доста приятно. Опаковката на MSF-овете е от 10г, така че ще го имам още мноооого години, защото всеки път използвам съвсем малко, тъй като продуктът е много пигментиран.


MAC Peaches blush

Попринцип не обичам ружове, защото съм доста бяла и всичко изглежда прекалено ярко върху мен, но този руж е много лек. Peaches е страшно приятен коралов цвят и ми грабна сърцето. Видях го в магазина на МАК в Сохо преди около месец и сякаш ми каза: “Таня, купи ме, аз съм твоят руж!!” :D Придава свежест, без да изглежда изкуствено. Ружът е наистина пигментиран и се прелива лесно.  



MAC Naked Lunch

Това са ми любимите единични сенки този месец. Много са нежни и розовеят съвсем леко. Блестящ цвят, който не привлича внимание, и изглежда естествено. Използвам го, ако искам да постигна грим “без грим” визията – лице в неутрални цветове, но...more polished.  Много добре се комбинира с кафеникави сенки в сгъвката на окото (MAC Espresso например). Слагам го върху клепача, но не го използвам като хайлайтър под веждите, защото е прекалено розов за мен, а аз харесвам по-бежови хайлайтъри. 


Wet’n’wild Color Icon Vanity 249 Palette

Споменах тази палитра в предния ми пост тук. Тя е доста стара, поне от 2011та, но наскоро я открих забравена в едно чекмедже. Скоро бях на щанд на W’n’W, но не я видях и сигурно са я спрели. Видях в интернет, че палитра с шест цвята е 13.90лв,  което е прилична цена, защото е наистина хубава палитра.  Ако трябва да съм честна се изкушавам да си взема още палитри на W’n’W, но знам, че нямам нужда. Цветовете са много лесни за нанасяне, не се прашат и се преливат лесно. Издържат добре и без база. Всъщност бежовият цвят от тук ми е най-любимият неутрален цвят изобщо. Използвам го, защото е точно цветът на клепача ми и улеснява много преливането на други цветове сенки.  За мен е точно като Brule или Blanc Type на MAC, дори може би ми харесва повече.
Изобщо цялата палитра става за dupe на някои MAC сенки. Жълтеникавият хайлайтър пък напомня на Nylon, светлокафявият цвят –  на Wedge, а тъмнокафявият – на Handwritten. 



Sleek Pout Polish Powder Pink

Отново доста стар продукт, но много приятен за лятото. Не обичам да нося червила и моливи през лятото, затова нося балсами с лек цвят. Този pout polish на Sleek розовее много приятно и е със SPF 15. Ако трябва да съм честна ще кажа, че две неща ме дразнят страшно много : лошият вкус и нехигиеничната опаковка. Продуктът ми горчи малко и може би заради това не го слагах често преди. Също ми е неприятно да бъркам вътре с пръст, защото не искам да замърсявам продукта и да си цапам пръстите. Трябваше да започна да си вадя по малко с шпатулка, ако искам да използвам балсама, което определено не е удобно. Все пак приятният цвят компенсира за тези неудобства и ще го доизползвам.  



Revlon Lip Gloss Pink Pop

Ярък цвят, който лично на мен ми носи много настроение :)) Става ми едно такова лятно като съм с него. Не е лепкав и е сравнително издържлив. Също ми харесва много опаковката, защото е сравнително стилна и изчистена, а и апликаторът е хубав.  От този гланц на Revlon имам още един, който е в nude цвят и също е качествен. 


До следващия път!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...