Friday, December 26, 2014

My Christmas make-up & a Sigma Pro Welcome Pack review ~

*Превод на български най-долу*

Hello!

Happy holidays, dear friends! I hope you all had a lovely Christmas. I spent my day writing cards and watching movies yesterday, so it's time for me to write a post now!

***
It's really difficult to build your kit when you are a new make-up artist. It's quite expensive, but at least some brands and websites offer discounts for working professionals. I've been applying for make-up artist discounts with different brands since I finished my first make-up course in April and decided to get into make-up seriously. So far I've managed to get discounts with Inglot, Illamasqua, NARS and some other brands. 

I recently found out that make-up artists receive a 20% discount with Sigma brushes. I first tried Sigma in 2011 - I bought a couple of brushes and loved them so much that I bought a whole brush kit from them in 2012. My application for a pro discount was approved and I received the Sigma Pro Welcome Pack on Monday so here's a review of what was sent to me ~


I was sent some eyeshadow and brow product samples, as well as a free blending brush. Let's start with the shadow and brow powder samples. 


I decided to use the Warm Neutrals Eyeshadow Palette for my Christmas make-up. I went for a warm smokey look on the eyes. I used the shades Dove, Optimistic and Warm Stone. 


  • Optimistic - in the centre of the lid. A pink shimmery shade. 
  • Dove - on the lid right under the crease. It's a warm brown It's warm brown shade, a bit darker  then it looks in the picture. 
  • Warm Stone - in the crease. It's a matte brown with some golden particles in it. 
  • On my brows I have the Dark shades of the brow powder samples. They are easy to apply with an angle brush and look quite natural.  


Here is a picture of my whole face so you can see how this eye make-up looks paired with MAC's Dubonnet lipsitck ~



***



On Tuesday I used the Smoke Screen Eye Shadow Palette samples. I used the blue (Nebula), the black (Almost Jet) and the bronzy (Ember) shades.


  • Almost Jet - in the crease. It's a nice matte black colour, good pigmentation, easy to blend. 
  • Nebula - on the lid. It's a lovely light blue colour, but I had to really pack the colour on - It's not really pigmented, which is a shame because the colour is gorgeous. 
  • Ember - in the inner corner. A really pigmented bronzy colour. It could work as a great lid colour too. 
  • Again, I have the Dark Brow Powder on my brows.


Conclusion: 
Most of the Sigma eyeshadows samples I tried were good quality. I did 3-4 looks with the shadows this week, I didn't wear a base (only powder) on my eyes and my make-up still lasted all night. 
I liked the Warm Neutral palette a lot. The shadows were easy to blend and more pigmented than those in the Smoke Screen palette. The colours are really well chosen and compliment each other. I'd actually buy this palette if I didn't have more than enough neutral colours in my kit. I'm satisfied with the brow powder too - I actually finished the Dark and Medium samples today so I still have Auburn and Light to try on someone with lighter coloured hair. 


Let's move on to the eyeshadow brush!


I was sent this mini version of the Sigma E25 Blending brush. I actually received one of these small brushes as a gift with my first Sigma order in 2011, so now I have two. Yay!


Top - MAC 217, bottom - Sigma E25

 A lot of people consider this brush a dupe of the MAC 217. I don't think it's an exact dupe, because the E25 is sligtly more tapered but both brushes do the same job. So yes - if you are looking for a cheaper version of MAC 217 - get the Sigma brush. The Sigma brush is 14 USD, the MAC one is 24 USD. Unfortunately, Sigma's international delivery is quite expensive...so do have a look for a free delivery code or a 10% off code before you make an order. 


The post turned out longer than I expected. Sorry! I'm going to post my cosmetics Wishlist for 2015 soon aaaand I think it's going to be my last post for 2014. 
I've already planned so many posts for 2015, I can't wait :)) 

Till the next time ~~


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Здравейте!

Весели празници, приятели! Надявам се, че Коледата ви мина супер. Аз си прекарах вчерашния ден в писане на картички и гледане на филми, така че е време да напиша пост сега! 

***

Наистина е трудно за млад гримьор да си събере материалите за гримьорски куфар. Доста е скъпо, но поне някои марки предлагат намаления за професионални гримьори. Подавам документи и попълвам формуляри за такива намаления с ралзични марки горе-долу откакто си завърших първият гримьорски курс, който карах, през април. Засега имам с Inglot, Illamasqua, NARS и някои други марки и сайтове.

Наскоро разбрах, че Sigma предлагат 20% намаление. За първи път използвах Sigma през 2011та - купих си няколко четки и толкова ги харесах, че 2012та си взех цял сет техни четки. Одобриха ми формулярa и ми пратиха картата и Sigma Pro Welcome Pack в понеделник,  така че ето ревю на нещата ~


Пратиха някои пробички на сенки и продукт за вежди, както и blending четка. Нека започна със сенките. 


Реших да изпробвам Warm Neutrals Eyeshadow Palette пробичките за грима ми на Коледа. Исках нещо топло и опушено. Използвах нюансите Dove, Optimistic и Warm Stone. 


  • Optimistic - в центъра на клепача. Блестящ розов нюанс.
  • Dove - върху клепача, точно под сгъвката. Топъл кафяв нюанс, малко по-тъмен отколкото на снимката. 
  • Warm Stone - в сгъвката. Матово кафяво със златисти частици в него. 
  • На веждите имам Dark нюанса от продукта за вежди. Лесно се нанася със скосена четка и изглежда доста естествено.


Ето и снимка на цялото лице, за да видите как изглежда този очен грим с червено червило като MAC Dubonnet ~



***



Във вторник използвах samples от другата палитра - Smoke Screen Eye Shadow Palette. Използвах синьото (Nebula), черното (Almost Jet) и бронзовото (Ember).


  • Almost Jet - в сгъвката. Хубав матов черен цвят, доста пигментиран, лесно се прелива. 
  • Nebula - върху клепача. Прекрасен син цвят, но мнооого трябваше да го напластявам, за да стои като на снимката. Не е много пигментиран, което е лошо, защото цветът е страхотен. 
  • Ember - във външния ъгъл. Много пигментиран бронзов цвят. И като главен цвят върху клепача би стоял много хубаво. 
  • Отново на веждите имам Dark Brow Powder.


Заключение: 
Повечето от сенките на Сигма, които пробвах, бяха хубаво качество. Използвах ги 3-4 пъти тази седмица, не носих база отдолу (само пудра) и гримът пак си издържаше цяла вечер. 
Warm Neutral палитрата ми хареса много. Сенките се преливаха лесно и бяха по-пигментирани от тези в  Smoke Screen палитрата. Цветовете са много добре подбрани и се допълват. Всъщност тази палитра бих си я взела, ако нямах вече повече от достатъчно неутрални цветове. Доволна съм и от продукта за вежди - всъщност днес свърших пробичките на Dark и Medium, така че ми остават Auburn и Light да изпробвам върху някого с по-светла коса. 


Хайде към четката!


Пратиха ми и тази малка версия на E25 Blending brush четката. Всъщност аз си имам и една такава като подарък от първата ми поръчка от Сигма още от 2011та, така че сега ще си имам две. Юху!


Горе - MAC 217, долу - Sigma E25

 Доста хора считат четката на Сигма за двойник на MAC 217. Не мисля, че са точно едно към едно, защото тази на Сигма е малко по-заострена, но и двете четки вършат еднаква работа. Така че, да - ако си търсите по-евтина версия на MAC 217 - вземете си четката на Сигма. Тя е 14 долара, а тази на МАК - 24. За съжаление, международната доставка на Сигма е доста скъпа...така че се оглеждайте за код за безплатна доставка или код за -10% преди да поръчате нещо. 


Постът стана по-дълъг, отколкото очаквах. Съжалявам! Ще си постна козметичния Wishlist за 2015 скоро ииии си мисля, че това ще ми е последния пост за 2014. 
Вече съм планирала доста постове за 2015та и нямам търпение :))

До следващия път ~~


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...