Saturday, October 25, 2014

What's in my bag? - Какво има в чантата ми?

*Превод на български най-долу*

Hello!

Argh. It's so cold outside and i have about 15-20 minutes to write the post. I've seen so many of the "What's in my bag" posts that i felt i had to write one too! 


Let's get started!




My everyday bag is really practical. I prefer structured handbags, because it's easier to find things and they look more vintage. This bag is just the right size for me. I bought it from Berlin last year and i really hope it's going to last a long time, because i hate spending hours in shops looking for something nice and i'm very fussy..

So what's in the bag?

A small see-through zipper bag 

I'm trying to keep my bag organized - i only keep the most important things in there and i clean it regularly to get rid of receipts, coins at the bottom, hair clips and whatever else there is. I've put most of the small things in this plastic see-through zipper bag so i can easily find them when i need them. 




A small notebook, pens, pencils


I can't describe how much i love small notebooks. They bring me good memories, because they are the only "souvenirs" i buy when i visit a new place. This Alice in Wonderland notebook i got from Stratford-upon-Avon and every time i write something i get reminded of the nice time i had there. The pens are from my university and the place i did a make-up course some time ago. 



Liquid liner, lipgloss and a small perfume bottle


The liquid liner is my all time favourite 1 Day Tattoo Liner by K-Palette and the lipgloss - by Bourjois. Zara's With Love is my favourite sweet perfume - one day i was browsing through Zara, i smelled it and fell in love! I couldn't resist buying at least this 10ml version. The scent somehow reminds me of home. 






Killer Sudoku

I used to always carry a book with me, but i've got used to reading ebooks on my phone now, because books on paper are heavy and take space in my bag. However, i began carrying this pocket killer sudoku book with me. I love things like crosswords and sudoku puzzles in general, because they are entertaining but also develop one's mind. My mom and I were obsessed with normal sudoku for a long time and then she taught me how to solve killer sudoku puzzles, which i do find more fun. 



A wallet

Every single person who's seen my wallet has laughed in my face, because "it's too manly". I really don't care, honestly. It doesn't have to look nice, it has to do the job. Only this wallet is small enough and able to fit all my loyalty cards, ID, business cards etc. I've had it for more than 3 years and i haven't found a better one yet. 


Wet wipes

I'm trying to always have a pack of wet wipes in my bag. It's absolutely compulsory if your name is Tanya and you manage to spill something over yourself every three seconds. 



Hair clips, elastic hair band and gum 

I guess most of you have hair clips in your bags but i really NEED to always have some. It's like every time i need to look presentable something happens to my hair and it decides to look weird to embarrass me. Only hair clips save the day and my dignity :D


What do you carry in your handbags? Please, leave me a comment if you wish, i'm always glad to read comments!

Till the next time!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Здравейте!

Ъгх. Навън е толкова студено и имам точно петнадесет-двадесет минути да напиша поста. Доста пъти вече ми попадат постове от типа: "What's in my bag" в чуждестранните блогове (а и в българските), та реших да изкопирам идеята.





Чантата, с която съм в ежедневието, е много практична. Много харесвам твърди чанти, защото се намира по-лесно това, което е вътре, а и изглеждат по-ретро. Тази е тъкмо толкова голяма , колкото ми трябва. Купих я преди около година и месец-два от Берлин и да се надяваме, че ще издържи още дълго, защото страшно мразя да обикалям за дрехи, чанти и такива неща..

Така. Напред към съдържанието на чантата! ~~




Малко прозрачно несесерче с разни дребошлъци вътре


Опитвам се да си държа чантата подредена - вътре има само най-необходимите неща и я почиствам редовно от касови бележки, стотинки на дъното, ластичета и каквито други неща случайно попадат в нея. Сложила съм си повечето неща в това прозрачно несесерче, за да се намират лесно. 



Какво има вътре?



Тефтер, химикали и моливи


Не мога да ви опиша колко обичам тефтерчета просто. Носят ми приятни спомени, защото са единствените "сувенири", които си купувам като посещавам нов град. Това тефтерче с Алиса е от Stratford-upon-Avon и всеки път като пиша в него си спомням колко беше хубаво там. Химикалите и моливите са от университета ми и мястото, където карах грим курс преди време. 







Очна линия, гланц за устни и малко парфюмче


Очната линия е моята любима 1 Day Tattoo Liner на K-Palette, а гланцът е на Bourjois. With Love на Zara  ми е любимият сладък аромат - един ден минах през Зара, помирисах го случайно и не можах да не си взема поне тази малка разфасовка. Напомня ми за вкъщи по някакъв начин. 






Killer Sudoku


Преди винаги носех книга с мен, но вече ми е по-удобно да си чета на телефона, за да не ми тежи и да не ми заема място в чантата. За сметка на това пък започнах да си нося тази pocket killer sudoku книжка. Като цяло много обичам ребуси и такива неща, защото запълват времето, но и развиват ума. Първо с майка ми доста години решавахме "нормално" судоку, но тя после ме зарази и с това, което май ми е по-интересно.




Портфейл


Всеки, който ми види портфейла, умира от смях, че е мъжки, но не ме притеснява изобщо.  Не е важно да е красив, а да върши работа. Само този успява да е достатъчно мъничък и същевременно да побира всичките ми визитки, хиляда карти за лоялност и за намаление, лична карта и т.н. От три години съм с него и по-удобен не съм намерила. Не обичам да си търся неща и щом харесам нещо го нося докато почти не се разпадне :D 






Мокри кърпички


Винаги се опитвам да имам мокри кърпички в чантата. Просто е задължително, ако се казвате Таня и успявате да се изцапате на всеки три секунди :D 





Ластик, фибички и дъвки


Предполагам, че фибички носят повечето от вас в чантите си, но при мен е особено задължително. Сякаш по неписан закон всеки път, когато искам да изглеждам що-годе представително, косата ми решава да заеме странна форма и да стърчи, за да ме излага :D  Само фибичките спасяват положението.



А какво си носите вие винаги в дамските чанти? Ще се радвам да  ми споделите ~
До следващия път!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...